Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2017, 01:52   #3
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Tak Kio
Ja,også tusind tak herfra.
Hvordan skriver man under?

København er et rædselsscenarie, for syge og en faktaboks på de borgmestre, og det gælder dem alle uanset partifarve eller titel, på hvordan man skal ødelægge folk.

Jeg skriver endnu engeng og igen og med Fransk Jensen, er alt kun blevet værre.
Manden er for hulen Overborgmester, og vi ser ham med tandpastasmilet klippe tråde over igen og igen, men ellers er han tavs.

De sociademokrutter er pampere,og jeg er så gammel at jeg husker at bl. a Ritt bjerregård sagde da hun var minister(social) at man måtte vælge ml. villa,volvo og vovse eller have børn.
Jeg kunne skrive meget mere om det småborgerlige parti, og herunder også om Nyrup og hans renden rundt og tale for det psykisk sårbare, men det bliver for perfidy, så i må selv finde ud af det.



Det er ikke pænt af mig at skrive det her og alle kan fejle, men hvorfor er det så ofte sociademokruterne der er så karriere liderlige?

Pas på en Marianne Pedersen i københavns rehabiliteringsteam og som også sidder som enehersker i pensionsteamet.
Hun er det mest ondskabsfulde og modbydelige menneske jeg har mødt, men hun og sikkert andre har jo fuld opbakning af en borgmester som ikke kender loven. En af dem hedder MÆ, MÆ.MÆ og hun render efter alle de andre får, for mere klog er hun jo ikke.

Jeg kan ikke pt huske hvilken filosof, der ikke kunne fordrage svaghed.
Navnet er i baghovedet men vil ikke komme frem. Mener det var noget med S eller T , men ved det var en Hitler lænede sig op af.

Jeg tror ikke Marianne Pedersen ved en hulens fis om tyske filosoffer, men hun er og bliver et modbydeligt menneske og det skriver jeg uden at skamme mig.

Marianne Pedersen, Marianne Pedersen,Marianne Pedersen og husk det så nu.

Jeg flytter fra denne komune langt væk til en lille by.
jeg flytter til efteråret og trods der kan være nogen stok konservative politikere der, så kan det kun blive bedre.
Jeg vil have frisk luft og natur og tættere på beslutningshavere.
jeg burde være flyttet for mange år siden, for nu har jeg ikke mere brug for den hjælp fra jobcenter, som så det som deres fornemste opgave at få mig ned med nakken.

Jeg bor i et velhaverkavarter med en af de allerdyreste biler og folk der bor i dyre eherboliger.
jeg bor midt gaden , hvor der er 2 opgange med ljeboliger, og alle siger:
Her bor du da fint. Nej, der er kun cafeer, ingen dagligvarebutikker og det koster 3 stop med bussen at købe ind.
Masser af trafik og larm, så kom i bare alle Jer vehlhavere, hvis i gider, for den dag jeg flytter bliver lejligheden nemlig 3 x så dyr. Privat udlejer.

Sidst redigeret af vasen; 23-06-2017 kl. 02:08.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat