Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2011, 00:49   #9
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej 1971.

Der skal ganske rigtigt stå: Partshøring om forsat udbetaling af SDP i din sygedagpenge sag, som overskrift i dette brev samtidig vedlagt din RP, således at du kan komme med kommentarer til denne. Meget gerne også din journal m. lægeakter. Det vriker derfor som om du ikke er blevet partshørt. Med i anken.

Du skriver:
Citat:
Diskusprolapser - lægen syntes jeg er for ung til operationen, og er ikke sikker på at den vil hjælpe.
Det var dog lidt underligt, at lægen blander diskusprolapser og alder sammen. Enten er der indikation for en operation el. ej, uanset alder. Det er yderst interessant at få belyst, hvorfor lægen ikke er sikker på den vil hjælpe. Hvilken slags spec.læge har du været til? Ortopædkir. el. neurokir. Jeg ville selv foretrække en nerurokir. Kunne du evt. få en mere klar udmelding hos en sådan via henvisning fra din prak. læge?

Citat:
Operation - måske for hælesporer/betændelse i akskilesenere , men først skal jeg prøve intensiv fysioterapi i 6 mdr. via kommunen og hvis det ikke hjælper operation.
Så er denne del af din sygdom ikke afklaret og uden behandlingsmulighed.

Brug derfor din argumentation omkr.:
Citat:
Varrig forringet funktionsevne/arbejdsevne i følge en overlæge i arbejdsmedicin i forhold til ryggen og venstre skulder.
i din klage.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat