Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2019, 14:30   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Subo66 Se meddelelser
Må ydelseskontoret i en kommune (tilflytningskommunen) indhente helbredsoplysninger hos ydelseskontoret i en anden kommune (fraflytningskommunen) UDEN mit samtykke. Det har intet med ressourceforløb el.lign. at gøre, det er en sag om indskudslån og jeg har intet at skjule. Jeg er bare ved at lave en klage og skal vide, om jeg OGSÅ skal klage over dette, oveni alt det andet. Og jeg har læst det med småt på ansøgningsskemaet, der står intet om, at jeg med min underskrift giver tilladelse til, at der må indhentes yderligere oplysninger.
Hvis du ikke kan finde ud af, om kommunen har overtrådt deres beføjelser, så tager du det bare med i din klage, så skal de nok fortælle dig iflg. hvilken lov de må gøre det, hvis de ikke har gjort noget forkert.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat