Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2013, 16:04   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg modtog også tilkendelsen med blandede følelser - følelsen af, kan det nu også passe, var meget fremtræden...og så tror jeg at jeg læste den tilkendelse 200 gange den første dag, til sidst var papiret helt nusset

Det første jeg gjorde efterfølgende, var at gå ud og købe en altankasse, jord og blomster - jeg fik pludselig sådan en lyst til at plante blomster, og kan huske jeg gik og nynnede og havde det fantastisk.

Til sommer er det 4 år siden, og jeg kan stadig få et lykkeligt sus i maven ved tanken om, at jeg ikke længere modtager breve fra jobcentret.

I perioder (kommer an på hvor jeg er mentalt), synes jeg det hele er af helvede til og at pensionen står i vejen for mit liv. Andre perioder kan jeg lige frem blive ramt af en ufattelig glæde over, at jeg har vundet retten til at være syg, og bare kan nyde min frihed, helt uden andres forventninger om hvad DE mener jeg kan eller skal.
Så jeg synes kurven både kan toppe og dykke, alt efter hvor godt eller skidt jeg har det....

Tror jeg har de udsving, fordi jeg stadig føler, at kommunen/systemet fejlede mig totalt ved at lade mig være på kontanthjælp i 21 år, uden at kunne tilbyde hjælp til at jeg kunne komme videre.......

Men grundlæggende er jeg rigtig glad og tilfreds, nu det ikke kan være anderledes.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat