Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2013, 14:48   #4
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
Unhappy Lidt for dyrt

Jeg fik ret hurtigt svar fra "Elmer".
Jeg tillader mig hermed at gengive deres svar:


"Hej Steen

Tak for din mail.

Et af Elmer & Partneres specialer er ganske rigtigt kommuners erstatningsansvar for mangelfuld sagsbehandling.

Desværre er disse sager særdeles tidskrævende og vi opkræver derfor et depositum på 10.000 kr. til sikkerhed for det indledende arbejde med at indhente akterne og vurdere sagen.

Hvis du ikke har mulighed for at betale dette beløb, vil jeg anbefale dig at søge hjælp hos Københavns Retshjælp, de kan hjælpe dig gratis, herunder undersøge om der er mulighed for at opnå fri proces i din sag."


Det bliver så ikke den vej jeg kan gå. Sådanne midler har jeg ikke til rådighed.
Jeg har stor forståelse for at de skal honoreres for deres arbejde, hvilket jeg også har skrevet til dem.

Jeg vil nu "vidreuddanne" mig til lommejurist og undersøge mulighederne for Fri Proces.
Det er jo komplet til grin at man skal kæmpe imod kommunens højtuddannede jurister for at få det man i forvejen har fået ret i ved Ankenævnet.

Jeg kan ikke undgå at tænke på de voldelige overgreb på Kommunalmedarbejdre man har hørt om...
Psykisk vold er også vold, og vold avler vold.
Jeg er mange gange vågnet midt om natten, badet i sved og vildt rasende og tænkt på hvordan jeg kunne skade disse xxxxxxxxxxxx maximalt....rent fysisk.

Jeg har også tænkt på om jeg måske har brug for lidt psykologhjælp i den anledning !!!
Jeg tør dog på ingen måde søge økonomisk støtte ved Furesø Kommune, da jeg ikke er et øjeblik i tvivl om, at de vil fordreje grunden til en sådan ansøgning til trusler på livet hvis jeg fortæller om mine mareridt

Men faktum er, at på et tidspunkt knækker kæden og jeg kommer til at foretage mig noget "beklageligt". Et faktum som psykopatiske medarbejdere tilsyneladende fuldstændig overser når de lystigt sparker løs på een der allerede ligger ned.

Skulle det, imod mine ønsker, komme så langt kan jeg jo selvfølgelig gøre det samme som dem, og slippe afsted med det, ved blot at sige: DET BEKLAGER JEG !
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat