Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2015, 22:02   #18
kay
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2015
Indlæg: 28
Styrke: 9
kay er ny på vejen
Hej igen.

Så har jeg i dag været til møde med rehabiliterings teamet. Desværre "godkendte" de ikke min arbejdsprøvning men mente ikke at mine skånebehov var tilgodeset.
Jeg arbejdede effektivt i knap 3 timer om ugen og blev rigtig dårlig. Min egen læge bad om at denne prøvning blev standset efter 6 uger og dette gjorde min sagsbehandler. Så jeg er for så vidt enig med dem i, at det ikke er afklaret, hvorvidt jeg kan klare et fleksjob, De siger så til mødet i dag, at jeg skal arbejdsprøves yderligere. Som svar på mit spørgsmål om hvad der vil ske, hvis jeg ikke kan godkendes efterfølgende til fleksjob, svarer de at så må førtidspension overvejes... Som op!!

Lægen ved mødet blev ved at snakke om at jeg kunne blive bedre indenfor det næste år. Jeg kunne ikke forstå hvorfor han sagde sådan. Han henviste også til en udtalelse fra en neurolog fra april. Først efter mødet går det op for mig at han henviser til en udtalelse fra april 2014.. Altså er jeg nu stationær, men dette havde lægen ved mødet ikke opfattet.
Mit spørgsmål er; Hvilke muligheder har jeg nu? Vil meget gerne have rettet det mødereferat, der eventuelt måtte komme ud af mødet.

På Forhånd tak for svar

Jeg skal lige tilføje at der i LÆ265 fra min egen læge står at jeg ikke bør udsættes for yderligere arbejdsafklaring og har brug for ro i en længere periode.
kay er ikke logget ind   Besvar med citat