Emner: Hjælp Mig!!!
Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2006, 21:59   #13
Borroe
Hvor skulle jeg ellers være
 
Borroes avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2006
Lokation: Slagelse
Alder: 42
Indlæg: 174
Styrke: 19
Borroe er ny på vejen
RE: Hjælp Mig!!!

Hejsa Pia

Jamen vi er meget enige... TILLID TILLID TILLID!!! Jeg valgte min psykolog selv ( fik et stykke papir af min læge med alle psykologer i min by - jeg stregede alle kvinderne ud ((kan ikke så godt med kvinder på dette punkt)) stregede dernæst alle de navne ud som lød mærkeligt i mine ører og så der... lige på papireret var der et navn som bare lød så let og lige til så ham valgte jeg) Jeg havde nok ikke været i live den dag i dag hvis ikke han havde gjort så store forandringer for mig og fik mine øjne op for verden!! Jeg taler jævnligt i tlf med ham stadig selvom jeg er stoppet men han betyder så utroligt meget for mig!!!!

Jeg tror faktisk at hvis mange af dem som går og skrænter lidt fordi systemet ikke helt formår at få gang i sagerne og hvis lægepapir kører lidt på det psykiske ja så ville det være en fordel både for den "syge2 og kommunen at sende dem til psykolog for at bearbejde tingene - men man skal jo ikke skærer alle over en kam men nogen ville i hvert fald have stor gavn af det!!!!

Knus Borroe
__________________
Knus Borroe

Tænk over livet, Drøm det ej hen
Tiden der forsvandt, Kommer aldrig igen
Borroe er ikke logget ind   Besvar med citat