Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2018, 16:50   #44
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Bertolotti's syndrome

https://www.youtube.com/watch?featur...p0&app=desktop

Tekst fra Facebook anonymiseret:

"3 år skulle der gå, før jeg fik den rigtige diagnose, og der er hjælp at hente Aldrig har jeg grædt så meget og gør det stadig. Jeg ved at "rejsen" endnu er lang, men der er lys forude. Kirugens sidste kommentar, husk at melde det ind til kommunen, selv om du egentlig har stoppet alt samarbejde med dem, du har jo ret til hjælp som alle andre"

phhmw

Endnu en dokumentation for, at især unge rygpatienter skal være aktive og presse på, trods de befinder sig i sit livs krise.

Men at en patient med den diagnose, har afbrudt al samarbejde med kommunen viser, at noget er rivende galt.

Jeg har henvendt mig til den unge patient med henvisning til både k10 og en vurdering ved Øfeldt Centrene.

Men vi på k10 ved, at inden den unge patient er vågnet af narkose, kræver kommunen lægefaglig information om, hvornår patienten er klar til arbejdsmarkedet, trods de fleste ryg-operationer kan lægerne ikke udtale sig tidligst 1 år efter.

Målet for kommunen er jo, at få stoppet sygedagpenge hurtigst mulig. En forudsigelse, begrundet i mange års erfaring.

Så, JA, der er lang vej endnu, for den unge patient.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat