Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 20:40   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af isteen Se meddelelser
Kan lige tilføje, at jeg er blevet tjekket under min sygemelding.
Min sagsbehandler har ringet til mig klokken 7.30 om morgenen, for lige at høre om jeg nu var hjemme.
I mine mange år på kontanthjælp har jeg da også oplevet at div. sagsbehandlere har ringet til mig, ofte er det sket når jeg har haft slukket for telefonen (fastnet) mens jeg tog en lur, andre gange har jeg været ude med hunden, men de allerfleste gange har jeg bare ikke taget den, fordi jeg kunne se, at det var sagsbehandleren der ringede.

Efter at jeg, for mange år siden, oplevede en sagsbehandler ringede og var meget uforskammet mens jeg stod og lavede aftensmad, har jeg haft den holdning, at hvis de vil mig noget kan de skrive.

At man ikke tager sin telefon kan ikke bruges som bevis på noget som helst.

Og hvis det "kun" drejede sig om ferie i DK ville jeg gøre nøjagtigt som Popiae beskriver.

Der findes også mennesker der ikke har en fastnettelefon, og mobiltelefonen kan jo besvares alle steder.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat