Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2015, 10:42   #253
Star
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2013
Indlæg: 400
Blog Indlæg: 2
Styrke: 12
Star er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Akvamarin Se meddelelser
Hvad var det du var på før ressourceforløbet? Fleks?


Det var flex

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Jeg vilæe nok først spørge fagforening om hvorfor de anbefaler at du venter på at SB kontakter dig, måske der er en grund som de ikke har kunnet finde ud af at formidle videre fx. Deres erfaring med at ved at vente giver det bedste resultat o.lign.

Og har de ikke en god grund, ville jeg fortælle dem at du alligevel vælger at kontakte sagsbehandler ang. Hvad det videre forløb i din sag er nu hvor papirerne fra Klinisk Funktion foreligger.

Ved at spørge på den måde stiller du et åbent spørgsmål, uden at forlange at møde rehab. Teamet nu. Så er næste skridt jo ud fra hvad sagsbehandleren svarer

Forstår sandelog godt din utålmodighed, det jeg havde sværest ved selv at klare da min sag kørte, var den utrolige langsomhed der er, alt tager tre måneder.

(Måske alt ville køre lidt mere gelinde, hvis jobcenterne/kommunerne fyrede nogle djøf'er og ansatte nogle flere billigere mere kompetente uddannede socialrådgivere - to fluer med et smæk - offentlige besparelser og flere sagsbehandlere..... Men det er selvfølgelig en helt anden sag, end dit spørgsmål)

God weekend

Ja jeg ved ikke lige hvad jeg gør, nu er der sommerferie så der sker nok alligevel ikke så meget
God weekend til dig også gisne
Star er ikke logget ind   Besvar med citat