Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2009, 13:19   #63
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jamen jeg synes faktisk ret ofte at Pia k fortæller og genfortæller, at det er dejligt når muslimer gider integrere sig, og jeg har flere gange hørt hende sige, at det ikke er den integrerede del af muslimerne der er problemet, men netop KUN den ikke-integrerede, samt ekstremisterne der skaber problemerne og utrygheden....
Hun er også mod almindelige danske rockere! Eller folk der ikke kan styre deres kamphunde, eller danske kunstnere der skal have særlig bonus for at skide i et syltetøjsgas osv. Synes hun er meget 'all arround' her på sine gamle dage......

Men måske skulle hun med i en S, SF regerning så det hele måske kunne blive formidlet mindre stift og kejtet. For hun har faktisk rigtig mange glimrende vissioner for social og sundhedssektoren, sygehuse, ældre, folke og førtidspensionister mm. Men det er jo ikke just V eller K's største pririoteter....så det drukner jo lidt i brobygning og fremdriftsrapporterne.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat