Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2017, 01:23   #16
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Tak, Reno.
ja, jeg bider og gid jeg kunne bide , så meget at det hjalp, men holde kæft kan jeg ikke!

Tænker, at hvis jeg en dag magter det, så vil jeg skrive et sarkastisk indlæg til alle røvhullerne, men samtidig ved jeg også, at de sikkert vil forsvare sig på bedste psykopatiske vis.

Jeg har dog heldigvis på det seneste mødt (den seneste i dag) 2 fantastiske speciallæger, som har taget mig alvorligt og uden de 2 sad jeg stadig fast i: er du ikke bare lidt stresset!
Som jeg ofte har skrevet om, så henviser jeg til den måne diagnose, som kaldes funktionelle lidelser.

Ingen har nævnt det begreb, men jeg er sgu ikke så dum ,at jeg ikke kan regne ud hvad de mener.

Det kan man, når man har læst side op og side ned om den fup diagnose, og dermed kan man sgu gennemskue de udygtige læger, som er belvet hypnotiseret med at tro og ikke vide.

Til alle jer derude, hold jer langt væk fra psykoliserende læger, og stol på jer selv.

Til forskel fra socialsystemet( jobcenter) så har vi stadig et valg i sundhedssystmet, men det indskrænker sig desværre des flere der kommer på DR. Finks kurser.

Læs i øvrigt en skarp og sarkastisk kronik i politiken fra en læge, der er rasende over djøffiseringen i sundhedssystemet( hospitaler i Region Hovedstaden og Sjælland)

Kronikken, hedder noget i stil med, den sorte død i Danmark.
Djøfferne får virkelig tørt på.

Han skriver bl.a at nu har han været kirurg i 26 år, og skal på kursus en gang om ugen i, hvordan han vasker hænder og sygeplejersker skal lære om de skal sætte et plaster på skrå eller på langs.

Men læs den kære venner!

Sidst redigeret af vasen; 14-03-2017 kl. 01:28.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat