Emner: Limbo-land
Se enkelt indlæg
Gammel 23-04-2019, 13:35   #1
fatternada
Følger med
 
fatternadas avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2018
Lokation: Sjælland
Indlæg: 150
Styrke: 6
fatternada er ny på vejen
Limbo-land

Hej

Jeg har været sygemeldt siden aug. 2018, pga. forværring af angst, som er kronisk.

Jeg er på ledighedsydelse. Jeg var ansat i fleksjob på 9 t. ugt., og blev sat ned til 6 t. ugt. da arbejdsmiljøet var virkelig et helvede .

Min SB. gjorde ikke det store nummer ud af, at jeg klagede min nød, andet vel og mærke at hun nedsatte mine ugt. timer ...

Nu er det sådan, at der er indhentet nye speciallægeerklæringer, som begge beskriver min situation som forværret osv.

Ved sidste møde med min SB. sagde hun, at for at udrede mig, skulle jeg så raskmelde mig, da de vurderede at jeg var indsatsparat, et nyt ord for ressourceforløb. Jeg er IKKE indsatsparat, og jeg kunne jo ikke raskmelde mig, når jeg nu er syg.

Da jeg i tidernes morgen blev tilkendt fleks. havde min daværende SB indhentet udtalelser fra psykiater, MEN de vil de pludselig ikke denne gang. Det er dyrt, og de mener ikke det er nødvendigt.

PUHA ... Jeg har søgt højt og lavt. Jeg har knoklet lovgivning osv. igennem, og deres LUSK, er såvidt jeg kan se et lovbrud.

Nu er det bare sådan, at min SB IKKE har indskrevet vores seneste møde i jobnet, og jeg har INTET hørt siden d. 4. april, og jeg sendte hende via eboks en frustreret og noget vred email, hvor jeg bl.a. ønskede fuld aktindsigt, og at, hvis de fastholdte deres beslutning om at jeg var indsatsparat, at jeg så ville anke den afgørelse. MEN intet hørt ... overhovedet.

Nu sidder jeg så her, og er evig angst, og det går bare støt nedad, da jeg ikke aner hvad der foregår, og uvished bl.a. øger min angst voldsomt.

Kommune: Fredensborg Kommune

Hvad pokker gør jeg? Hvad vil I gøre i sådan situation?

Mange hilsner
fatternada er ikke logget ind   Besvar med citat