Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2009, 20:25   #54
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Sorø Kommune:

Synes lige at jeg vil fortælle at jeg dd har været på kommunen for en bevilling til høreapperat nr 2.

Jeg modtog brev i sidste uge fra sygehusets afd hvorfra jeg for nogle år siden fik det første høreapperat til hø øre.
De skrev at der er ændrede bevillingsregler og at KOMMUNERNE nu skal give en bevilling før end de i det hele taget kan undersøge og evt udlevere et apperat!

Dvs jeg skal rundt om kommunen for at udfylde endnu et stykke papir, afvente et svar fra dem og så er det jo at jeg ikke kan VIDE hvornår dette svar/bevilling vil returnere til mig?

DERFOR: i dag tog jeg på kommunen, fik nogle papirer, udfyldte disse, OG samtidig lånte jeg et stykke papir hvori jeg udbad mig et muligt svartidspunkt i henhold til Retssikkerhedsloven!

Receptionisten måtte så kopiere samtlige papirer samt udleverede hun navn og tlfnr på den person som angiveligt skulle side med disse bevillinger.

Mit argument var at jeg IKKE ville køre 32km m uforrettet sag og ikke ønskede at opleve det samme ROD som sidste gang jeg søgte om kropsbårent hjælpemiddel, basta!

Nå, men nu kan jeg jo blot afvente og se om jeg får en reaktion.
Jeg har lagt den slagplan at jeg giver dem en uge til at svare mig om man har modtaget ansøgningen dvs til næste torsdag og hvis ikke, ja så rykker jeg dem.

Så vil jeg tage den derfra for sæføli har jeg forberedt mig på en længere slagplan meeen lad os nu se.

Hvis det kan have nogen interesse(specielt for dig Peter) ja, så vil jeg fortsætte med at belemre jer med mine oplevelser herinde om ansøgningen
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat