Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2017, 12:24   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Der er åbenbart 2 systemer som er i splid med hinanden og det er sundhedsystmet og det såkaldte sociale system.

I Odense har nålefinderne netop tilbagevist lægelige dokumenter, og har gjort en stor gruppe arbejdsparate. Vupti, vupti.
Hvad kvinderne slev siger melder historien intet om, for man spørger da ikke andenrangsmennekser om deres egen mening.

Og, ja man får fis i kasketten.
Men, men du kan jo være heldig og få dit fleksjob.

At du ligger ned de fleste af døgnets timer er svær at dokumentere.
Jeg selv kunne f.eks ikke dokumentere, at mit funktionsniveau er langt værre nu end dengang jeg ( efter gl. ordning) fik tilkendt fleksjob.

Jeg har ikke indsigt i din sygdom, men forsøg, at få den læge, der har givet dig diagnosen til at skrive, at man med den lidelse kun har få kræfter, og er nødt til at hvile størstedelen af døgnets timer.

De der sidder i diverse kommunale stillinger, og somend også den sundhedsfaglige, oftes ikke kender til diagnoser og slet ikke de sjældne.
I mit tilfælde sad der en meget grøn læge, som udover at være utrolig arrogant også udtalte sig usandt.
Han havde slet ikke læst min sag.
Desværre kunne jeg ikke tilbagevise hans påstand.
Så tag din sag med til mødet, så du kan følge med. Tag er partsrepræsentant med og optag mødet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er desværre ganske normalt...både det at de lover ting som de så ikke overholder...og det at de ikke følger....lytter efter lægernes råd...

Har du på papir at du er indstillet til fleksjob...altså det sagsbehandleren sagde??

Det du evt kan gøre...det er at søge selv om at blive visiteret til fleksjob...selvfølgelig på skrift...

Almindeligvis kan man ikke søge fleksjob selvstændigt....men hvis man søger alligevel....ja så skal de give dig et afslag på fleksjob....et afslag som du så kan klage over...altså forudsat at det er et afslag...

Du skal dog vide at det kræver at din sag er fuldt ud oplyst og dokumenteret...at du er varig syg og der ingen behandlingsmuligheder er..

Men men...du skriver at det er din mentor der har sagt at du ikke kan få et fleksjob og der mangler dokumentation....

Måske du skulle spørger dem som har med det at gøre...nemlig sagsbehandleren....

Det er jo ikke din mentor der beslutter eller bestemmer noget...

Fremover bør du altid sørge for at du gør alt skriftligt...så du altid har dokumentation på alt...har du ikke haft søgt aktindsigt før....så bør du søge det nu så du ved hvad der ligger i din sag...

Det er så meget sværere for dem at rende fra ting på skrift....end det er at rende fra mundtlige tilsagn...

Så husk...alt skriftligt...
Mon ikke mentor er i tæt kontakt med kommunen og derfor ved hvad kommunen har sagt.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat