Se enkelt indlæg
Gammel 06-10-2008, 15:58   #10
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hej Trine
Det er farligt for dit selvværd det her, for tager Du en forkert afgørelse kan Du ikke undga at skulle leve med den.
Min mening er :
1.Børnenes tarv må faderen altså varetage, så skal der tales på deres vegne er det ham der må melde til statsamtet at hun har ført dem ud af landet uden hans tilladelse
2. Meddele skat hvis det er eventuelt sort hun arbejder
3. Meddele kommunen om evt. mistanke om socialt bedrageri
MEN.. Det er hans valg om han vil gøre 1 og/eller 2, nr. 3 er problemet, men om man vil gøre sin borgerpligt og anmelde socialt bedrageri som person kan jeg ikke have noget imod, faktisk kan jeg ikke rigtigt acceptere en passiv medvidende, for det er jo egentlig medskyldighed om ulovlige forhold.
Jeg mener bare hendes ex burde tage bukserne på og meddele hende hvad han vil gøre hvis hun bliver ved, så burde hun være klog og ophøre med ulovlighederne.

Hvis ikke han gør det, ville jeg nok ringe og præsentere mig som anmelder hos kommunen, men nøjes med at anmelde en mistanke om forholdet, for som andre har sagt, man bærer skamen, hvis anmeldelsen ikke holder vand, det bør bare ikke afholde en fra at gøre hvad der er rigtigt.....

Bare min lille 5-øres værd

mvh Nøvsen
Retfærd er en smal og spinkel sti, men nogle politikere går i kæmpestore sko
Neurosmølf er ikke logget ind