Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2012, 12:17   #8
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Hold da op sikke en arbejdsprøvning du er landet i, og sikke en chef du har fået. Ved de overhovedet hvad det vil sige at have en i arbejdsprøvning ?
og hvad med dine skånehensyn overholder de dem.
Når du siger fra så skal de altså respektere det, og hjælpe dig.

Du skal have fat i din jobkonsulent ASAP, få indkaldt til et møde mellem jobkonsulenten, chefen, dig og tag så lige en bisidder med også, for der er da virkelig nogle problemer der skal løses for de ved åbentbart ikke hvad en arbejdsprøvning er. Er helt i chok over den chef.

Til sammenligning kan jeg da lige fortælle hvordan det foregår i min arbejdsprøvning, på et tidspunkt foreslog chefen faktisk selv at jeg blev sat ned i tid fordi at 3 timer om dagen gav smerter.

Jeg pakker varer ud på en kombination af lager/butik. De tunge ting tager de, og ting der ligger højt oppe, og har de ikke lige selv set det, ja så henter jeg bare en af dem og så gør de det. Ting der skal højt op på en hylde skal jeg bare sætte på gulvet.Henter dem hvis der skal flyttes en palle, eller har brug for anden hjælp. Jeg ved at det er bare at give dem et vink så får jeg hjælp med et smil.
Alle mine skånebehov bliver opfyldt. Jeg kan holde alle de pauser jeg har behov for.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat