Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2017, 20:56   #142
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Den liberale tankegang overrasker mig gang på gang

http://nyheder.tv2.dk/article.php/id...r-re?opengraph

Politikerne har overvejet økonomisk straf til de læger, der sender mange patienter på sygehuset, viser notat.

Notatet viser, at parterne ønsker en bedre styring af, hvor mange patienter de praktiserende læger sender videre i sundhedssystemet.

Men regionerne mener, at det giver god mening at give lægerne økonomiske incitamenter.

- Vi ser det ikke som et spareinstrument, men som et redskab til at få mere sundhed for pengene, siger Jens Stenbæk (V), regionernes chefforhandler, til avisen.

Hilsen Peter
Tænkte det nok. Det undrer mig ikke, egen læge snakker og snakker, men kan ikke og må ikke sende videre til speciallæger eller hospitaler.
Egen læge, som det så smukt hedder er ansat til at være en mur og ansat til at støtte novo nordisk og lundbeck..

Stik en pind ned i dit tis og juhu, du har diabetes, og novo nordisk jubler du har det skidt psykisk, juhu du kan få antidepressiver og Lundbeck jubler.
Skal det så være, at du har andre sygdomme der ikke kan ses i dit tis eller på de helt ordinære blodprøver, så sidder din sygdom i dit eget univers.

Tag dig nu sammen moster. der er nemlig rigtig syge i venteværelset, og dem kan jeg jo forresten heller ikke holde ud.

Gå ud og få en ny tid.

Hele det cirkus er liberalismen i en nøddeskal.
Vi liberalister arbejder nemlig ihærdigt på, at gøre dig træt, og vi venter bare på,at flertallet stemmer på os, så vi kan omlægge det hele til egenbetaling. De der ikke har råd til privathospitaler er jo heller ikke værd at tage sig af.

De folk som er rigtig syge gider vi ikke. Vi vil kun se på de der ligner os.

Der er ikke langt igen.
Tillykke pengemænd og damer. i har vundet for en tid, men gad vide hvor længe.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat