Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2017, 09:13   #26
jhagense
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2015
Indlæg: 26
Styrke: 10
jhagense er ny på vejen
Fra spec. fremgår følgende;
.....derimod har pt. haft et kranietraume, Efter dette har ot. fået nogle problemer med overblik og konventration. Dette anser jeg som følge efter traumet....
Fra neuropsykologisk rapport fremgår følgende:
Der er formentlig tale om, at X ved faldulykken har pådraget sig et kranietraume og en forvridning af halshvirvelsøjlen, hvilket er den sanssynlige årsag til den, nu et år efter, kroniske smerteproblematik som har generet X side X har endvidere en række personlighedsmæssige træk, der langt igennem livet har kunnet betragtes som en dyd, men grundet omstændighederne er X blevet konfronteret og truet på disse og har oplevet et voldsomt kontroltab, hvilket sammen med de oplevede smerter og kognitive symptomer har udløst en psykisk belastningsreaktion og depression. Der er god årsagssammenhæng mellem faldulykken og udviklingen af de efterfølgende symptomer.
-----
Men AES fokusere på at der i starten ikke var tydelige tegn på en stor skade. avde jeg bare meldt rent ud fra starten havde der nok ikke været problemer. Men jeg skjulte det hele, da jeg ikke ville risikere at nogen oplevede mine problemer....tja, sådan er vi så forskellige. Jeg mener dog at formodningsreglen burde kunne hjælpe i min sag....ellers er det sku ikke fair grundet udi juridisk/medicinsk flueknepperi (sorry)....
jhagense er ikke logget ind   Besvar med citat