Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2010, 19:16   #321
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hla72 Se meddelelser
Jeg tror bare Reva er blevet udsat til senere når det er mere "sikkert" at få mig arbejdsprøvet/afprøvet/afklaret eller hvad terminologi de nu arbejder med.
Som du skrev i en kommentar længere tilbage, så er det jo umuligt at afklare hvad jeg kan når jeg ikke er færdigbehandlet rent lægeligt og det ikke kan siges om jeg bliver bedre eller ej.

Men det ændrer jo ikke på det, at jeg føler mig presset.
Sorry, jeg har svært ved at huske detaljerne i folks sager (og så åbenbart også hvad jeg tidligere selv har svaret på )

Men selvfølgelig føler du dig presset, sådan er det jo, når der er penge inde i billedet.
Men tænk på, at du har gjort alt hvad du kunne, resten afhænger af de professionelle, og da du alligevel ikke kan gøre noget ved dem, ud over det du allerede har gjort, så kan du lige så godt vente med at bekymre dig, til der evt. rent faktisk er noget at bekymre sig over, ellers risikerer du bare at få bekymringerne dobbelt... Jep jeg er uforbederlig optimist, også når det drejer sig om mig selv og mine evt. knebne situationer, og det hjælper altså
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat