Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2014, 23:23   #1492
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Helene: hvis jeg købte en Provari, så var der meningen at a hobbit skulle overtage min SVD, hun ved det bare ikke

Du skal vide,at vi syntes det er super sødt af dig med de væsker. Og du er meget velkommen, så skal jeg nok smide kaff å

Jeg må indrømme, at jeg har ikke tjekket skat. Der er kæmpe kø på skat hørte jeg i radioen.

Jeg havde min kammerat til at købe væske med fra vores lokale pusher, jeg så ham for første gang sidste gang vi købte ved ham. Og det er så sidste gang jeg skal handle med ham, det var skummelt og beskidt. Manden var arrogant og klam og uhygiejnisk. Deres eget køleskab hvor der var mad i, der væskerne også og lad mig sige det sådan, at hvis det var mig så turde jeg ikke spise mad fra det køleskab

Det væske vi købte ved vape4you, er der heller ikke indholds fortegnelse på. Og jeg tror også han blander selv.

Jeg kigger på Provari ved Pink mule, men lige på dem jeg syntes er flotte der er prisen sygt højt oppe, der er jo ikke lavet noget specielt ved dem. Kun en anden farve så syntes prisen er skruet for højt op
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat