Se enkelt indlæg
Gammel 19-09-2016, 15:51   #17
lille hjælper
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2016
Indlæg: 58
Styrke: 8
lille hjælper er ny på vejen
Hej Anny

Jeg har det på fuldstændig samme måde, de burde kunne retsforfølges, hvis der er beviser og tegn på at de trækker sagen i langdrag. Der burde også deles fyresedler ud, eller kunne laves økonomiske sanktioner, når kommuner, på den ene eller anden måde drejer loven til egen økonomiske fordel. Eller forværrer en syg borgers tilstand bevidst!

Rystende at pædagoger prøver at holde deres egen fane høj, og direkte føle sig fornærmet??? Det er da tydelige signaler der viser at de har behov for at arbejde med sig selv, og øve mere prof på deres pædagogik. Igen lavt lavt niveau, hvis de har udtalt,at de da har set rainman !!!!!

Ja der er mange ting i vejen, når sagen står i stampe, har jeg fundet ud af. Så skal den nye sagsbehandler lige ind i sagen, og bruge 6 måneder på at læse overskrifterne i journalen,også går der seks måneder igen, før der læst lidt mellem linjerne og måske en enkelt samtale med psykiatrien. Så der ferie osv osv osv.... Nok derfor enkelte borgere dør inden sagen afsluttes!

Jeg føler virkelig med de kronisk syge der ikke har et netværk... Eller bare dem med et lille netværk, der ikke har overskud.

Ja.jeg bliver harm over at kommunen ikke godtager hvad psykiatriens læge og speciallægen skriver, at der er mulighed for tilbagefald, selvom min fætter kommer i 2 timers støttet arbejde om ugen?????! Da burde de udtalelser og konklusion, komme min fætter til gode, og psykiatriens arbejde til gode, og kommunen droppe tanker om arbejde og pres, så alt behandling ikke falder på gulvet.

Jamen min fætters mor (min tante), og ham selv, kan f.eks. ikke læse speciallægens udtalelse, uden at fælde en tåre..... Det jo hårdt, også fordi der faktisk står noget meget konkret og ikke helt forkert i hans udtalelser. Jeg har alligevel en evne til at klø lidt på, og gøre tingene lidt med distance, sagligt, og stædighed.

Jeg har da fulgt jeres råd nu, og søgt aktindsigt, fra min fætters profil på borger.dk, og fået en kvittering på det. Så har jeg da det første på skrift...

Rigtig god dag Anny
lille hjælper er ikke logget ind   Besvar med citat