Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2018, 21:50   #104
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Reno Se meddelelser
Ankestyrelsen har givet Rebild Kommune medhold i, at Birgitte Pedersen ikke har ret til at få forlænget sine sygedagpenge, selvom hun lider af kronisk nyresvigt. Nu klager 3F Aalborg til Ombudsmanden over afgørelsen

http://avisen.dk/birgitte-er-kronisk...en_499735.aspx

Det er horribelt
Jeg har selv klaget til ombudsmanden over inhabilitet i KBh. kommunes jobcentrets og fik et svar, der nedgjorde min klage under henvisning til en landsretsdom fra 1986.
Sorry, en dom fra 1986 i den nuværende centrifuge har intet med dagens virkelig at gøre. Denne dom er for det første ikke en højesteretsdom og den har intet med min sag at gøre.
Måske, men jeg kan ikke verificere det, men jeg tror at selv denne Folketingets "ombudsmandsinstitution" er et sammenrend og aftalt på forhånd inden han blev ansat.
Det er uigennemskueligt, at gennemskue hvordan hele vores lovgivning er sammensat. Desuden kan man ikke anke en afgørelse fra ombudsmanden.
Vi bor i et demokrati, men er det nu det?
Diverse love i forvaltning er hensigts love, og man har, som borger og forvaltning udøver kun at henholde sig til; ordvalg som ikke giver entydige svar.
I mit tilfælde var styrelsen for arbejdsmarkeds tvetydig.

Jeg er blevet mere vred, og ytringsfrihed er fint, men når ingen hører er det omsonst.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat