Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2018, 18:45   #463
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Jeg skal ned med nakken....!

Partshøring feriepenge 3 aug 2018.

Hvordan skal man forholde sig, hvis kommunen anklager en for at have søgt og modtaget feriepenge fra d 21-06-2018 på 4105 kr (4,18 feriedag) efter skat samtidig med at man har modtaget kontanthjælp, og man IKKE har søgt eller modtaget disse feriepenge ?

Hvor kan man som borger se hvor ens feriepenge er registreret, hvis man ikke holder ferie i Ferieperioden fra d 01-05-2017 til d 30-04-2018 ?

Man kan nemlig ikke se det inde på www.borger.dk/arbejde-dagpenge-ferie/Oversigt-ferie

Hvem har bevisbyrden ?





Alle sider som feriekonto.dk, atp.dk mm henviser til borger.dk

Jeg har IKKE søgt om at få udbetalt feriepenge, fordi jeg holder/har holdt ferie !!!

Dokumentation jeg har adgang til på borger.dk kan ses her:

Fra min NemKonto juni måned 2018:



Fra borger.dk - "Se tidligere ansøgninger"



"Se tidligere ansøgninger" nederst



"Se detaljer" Første feriedag 06-06-2017 = LØGN.



Enten prøver nogen ulovligt at få mig ned med nakken, er ikke første gang, eller også har kommunen igen et stort problem med deres IT-system.

------------------------------------------------------------
Info: 30. apr. 2017 af Nina Brorson & Niklas Ernst fra nyheder.tv2.dk
http://nyheder.tv2.dk/penge/2017-04-...mle-feriepenge

Det kan fremover være slut med de glemte millioner. Den danske ferielov er nemlig i strid med lønmodtagernes ret til fire ugers betalt ferie årligt, mener EU-kommissionen. Derfor står loven over for at skulle ændres.

- En del af de glemte feriepengene stammer fra folk på offentlig forsørgelse, som eksempelvis er blevet fyret. For dem kan det ikke betale sig at få udbetalt feriepengene, da de så bliver trukket fra overførselsindkomsten, forklarer Søren Balslev, områdechef i Feriekontoret i Beskæftigelsesministeriet til TV 2.

I andre tilfælde kan det ikke betale sig for os at hæve vores opsparede kroner.
For arbejdsløse er det ligefrem en økonomisk fordel at lade pengene stå.


Her ender vores optjente kroner
For nu skal vi stadig selv huske at få feriepengene udbetalt. Vi har tre år til at gøre krav på dem. Sker det ikke, så er pengene ikke længere vores.

------------------------------------------------------------
Arbejdsmarkedets Feriefond har udelukkende med feriepenge at gøre, der ikke er udbetalt i ferieåret, der sluttede 30. april 2017 og tidligere år.

Hvis du er i tvivl om du har feriepenge til gode eller hvor pengene er, så skal du kontakte din arbejdsgiver.

Hvis din arbejdsgiver har sendt feriepengene til Feriekonto kan du - frem til den 30. september - ringe på tlf: 7011 4910.

Borgere og virksomheder kan tage kontakt til Arbejdsmarkedets Feriefond ved brug af denne formular.

------------------------------------------------------------
Borger.dk - Forhindret i at holde ferie

"Hvis du bliver forhindret i at holde ferie, kan du have mulighed for at få feriepengene udbetalt"
.
.

Sidst redigeret af Kio; 04-08-2018 kl. 19:44.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat