Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2013, 22:30   #146
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er det ikke fantastisk at......

... at det høje Ting, Folketinget pr nuværende bruger tid og mange kræfter på et lovforslag L35 der omhandler EL- og VVS-kloak områdets autorisation.

Selve lovforslagets formål har jeg ikke sat mig ind i. Det drejer sig om konkurrence, sikkerhed etc.

http://www.ft.dk/samling/20131/lovforslag/L35/index.htm

Men inden for det sociale område, socialrådgivere, sagsbehandlere og sagsformidler, hvor disse professionelle embedsmænd/kvinder har børn, unge og ældres forsørgelsesgrundlag og fremtid i deres hænder. Herunder fjernelse af børn fra deres forældre via en §50 undersøgelse, som oftest udskydes pga økonomien.

Tænk på Tønder, Esbjerg, Brønderslev og Rebild etc med børne sex-misbrugs sager

Her findes ingen tale eller tanker om en form for autorisation, trods at i nogle kommuner er der en fejlprocent på 100% i sådanne sociale sager.

Op til 56% fejl i ankesagerne.

Jeg syntes det er særdeles tankevækkende!

Hvornår begynder politikerne at tænke på om, hvornår den enkelte socialrådgiver bliver autoriseret og dermed ansvarlig over for lovgivningen og ikke tilfældige forvaltningschefers private mening og tolkning af den sociale lovgivning?

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat