Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2016, 21:26   #38
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tristan . Se meddelelser
Vi har samme diagnose Vovse, og jeg vil heller ikke opereres.

Kirurg mener ikke jeg vil få det bedre af op.

Derfor absurd at jobcenter ikke mener de kan vurderer/ afprøve arbejdsevne uden operation .
Jeg mente nok det var samme diagnose, men kom s'gi lidt i tvivl.

Jeg er ikke så stiv i sdp-reglerne, men det ved jeg, at andre herinde er.

Men så vidt jeg husker er der noget med en parts-høring, og her må du jo prøve at forklare meget tydeligt, at eftersom kirurgen ikke mener du vil få det bedre af en operation, så mener du ikke, at der er tale om behandlingsmuligheder. Og set i lyset af, at kirurgen ikke mener du vil have gavn af en operation, og at man rundt om på nettet har kunnet læse om flere, som har fået det meget værre efter en operation, så ser du overhovedet ikke en operation som en mulighed.

Tjek i aktindsigt, at alle lægepapirer (især dem der er i dit favør) er tilstede, men vedlæg alligevel kopi med markering til din partshøring.

Og så ved jeg ikke, om det er muligt, at anke deres afgørelse, hvis de fastholder stoppet efter partshøring. Her må andre på banen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat