Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 14:28   #178
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Webmaster: Jeg ville gerne dele min viden videre her og er overhovedet ikke ude på at nedgøre folks meninger, men jeg synes ikke Peter selv hører på, hvad vi andre har at sige til brugen af titlen statsautoriseret.
Og de indlæg jeg har skrevet herinde var til Peter og ikke til dig, så jeg har kun skrevet min mening og delt min viden ud. Der er flere herinde som har samme mening om, at det ikke vil kunne hjælpe med den titel.

Jeg kan overhovedet ikke bruge de links og eksempler til noget, der kommer frem. For mig virker lovene ganske udmærket. Det er bare ikke altid, at den bliver taget seriøs, når nogen holder hånden over en læge, der sjusker (det ville de vel også gøre med en "statsautoriseret" socialrådgiver"), og der sker intet. Bare Doktor Nål der bevidst har stikket nål i folks kroppe, hvor de med den tro, at de fik akupunktur - den sag er aldrig afsluttet. De greb ikke ind i tide, dem fra Sundhedsstyrelsen, da journalerne er brændt inden, de kom.

Det er fint at Peter har sin egen mening, og vi andre har vores mening...

Og ja jeg gider heller ikke bruge krudt på den her tråd... spild af min tid...

Sidst redigeret af curls; 30-11-2013 kl. 14:30.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat