Se enkelt indlæg
Gammel 19-10-2008, 22:54   #19
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Enig Hedi.

Og jeg er også enig i, at omtalte Læge burde have frataget sin lægetilladelse, ihvertfald som Reum.

Men min argument, er at der altså findes flere forklaringer.
Jeg har også sagt, at der jo netop er en grund til, at de der er mere syge jo bliver i systemet igennem mange år, fordi det stort set er umuligt at få pension og/eller erstatning. Og dette alene gør ingen bedre eller mere raske, snarer tvætimod.
Dette betyder jo netop ikke, at man bliver rask, når erstatningen og/eller pension opnås, men at mange oplever en bedring, fordi stressen er væk.

Man kan også undre sig over, at de "RIGTIGE"Reumatologi-læger ikke tager til genmæle.

Jeg har selv været udsat for 3 forskellige speciallæger i Reumatologi, med egen klinik. Og alle 3, havde ikke et døjt forstand på betændelsgigt.
Så der er åbentbart forskel inden for denne verden, i speciale, selv inden for samme felt.
Blev dog henvidst til sygehus, hvor mistanke om diagnose, allerede blev rejst efter første undersøgelse/samtale.
Poienten er, at måden, at få ryddet ud i dårlige læger, er, at påpege dels postulatet om, at ingen er rigtige syge, (det kan kun de rigtige læger jo) og dels den forværring, der netop opstår af lang tids sagsbehandling.(det kan vi, der sidder i systemet).
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat