Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2018, 16:12   #7
Mulle1111
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2014
Indlæg: 45
Styrke: 10
Mulle1111 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Desmond007 Se meddelelser
Er du under 40 år? Hvis du er det, så er det svaret på at kommunen ikke giver dig pension.
Hvis du er over 40, er det fordi de vurderer at der er en chance for at du kan blive selvforsørgende (deltidsjob, fuldtidsjob) ude i fremtiden.

Jeg mener at der står "indenfor en overskuelig fremtid" i lovgivningen.

Husk at ved pension skal alle behandlingsmuligheder være prøvet og din tilstand skal være veldokumenteret og kronisk.

Jeg kender godt ubehageligheden ved hele tiden at skulle fortælle om sig selv. Det er dog min erfaring at jo mere man gentager sin historie, symptomer, begrænsninger osv jo mere tager de een seriøst.
Jeg har mest fysiske skader.
Da det gik op for mig at kommunen ikke eksisterer for at arbejde MED mig, men IMOD mig, synes jeg også det gjorde tingene nemmere.

Måske man kan få gratis rådgivning et sted..Få styr på ens rettigheder osv.
Jeg er kun 30 år. Synes bare 10 år og det ikke er blevet ret meget bedre. En mentor er det de ville give mig igen. Men kan ikke overskue det at skulle åbne mig igen for jeg kommer alligevel ikke videre.

Har også fortalt det til min sagsbehandler at jeg ikke har lyst til skulle have en mentor igen. Men det vil du gerne have jeg får så jeg kan komme tætter på arbejdsmarkedet.
Mulle1111 er ikke logget ind   Besvar med citat