Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2009, 14:27   #5
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af annasen Se meddelelser
Jeg tror måske det er sådan noget de pønser på, uden at jeg ved det.
jeg fik først at vide, da sagen blev godkendt i ankenævnet at deres holdning var, at de ikke helt vidste hvad de skulle gøre.

Jeg kunne så godt have brugt, ganske som dig, at de havde meldt det klart ud, for på mig virkede det også som om at hele kommunen var imod mig, og ikke fattede en s...

Jer tror de er nød til at gå hele vejen til pensionsnævnet, for at kunne dokumentere, at de har behandlet din sag.
jeg tror det er sådan noget Razmo.

Og jeg tror du har gode chancer i ankenævnet . det håber jeg inderligt.

Mange hilsner
Anna

Ja... og nu har jeg sendt over 10 klager ud, og krævet indstillingen stoppet fordi jeg formodede at det var noget "skidt noget" de havde gang i....

HVIS det altså ER sådan det hænger sammen...

Desvære kan jeg godt se nu, at det meget vel kan være derfor de gør som de gør... de VED ganske enkelt ikke hvad de skal stille op med min sag fordi jeg er fastlåst som jeg er... jeg er jo netop et eksempel på det problem SF har gang i at kæfte op om... at man er for syg til arbejde, og for rask til pension...

Men hvem ved... hvis det virkede for dig, gør det måske også for mig... man har jo lov at håbe, selv om det ord stadig lader en effekt vente på sig
  Besvar med citat