Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2009, 17:47   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sikken historie.

Jeg kan ikke forstå, hvor din egen læge er henne i hele det her.

En kommunes lægekonsulent må IKKE ignorere speciallæger og egen læges udtalelser.

Jeg synes først og fremmest, du skal få en snak med din egen læge, om det kan være rigtigt.

Og ja... man arbejder "gratis". Der kan i nogle tilfælde være noget beskæftigelsestillæg og evt. hjælp til transport.

Men ja, man får et chok, når virkelighedens såkaldte velfærdssamfund viser sit grimme fjæs.

DU skal have en ressourceprofil, hvor der står beskrevet, HVORDAN du kan vende tilbage til arbejdsmarkedet med skånehensyn.

Der SKAL være en PLAN, inkl. skånehensyn. Og disse skånehensyn SKAL respekteres, for man må IKKE få det værre af hverken praktik eller arbejdsprøvning.

Jeg håber, andre kan svare mere på dine spørgsmål.

Nogle her på siden ved meget mere om praktik.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat