Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2010, 14:39   #56
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Nej, nej, Ingrid ..... Viper er i praktik på et plejehjem for syge borgere, og det var der det skete, så du skal ikke være nervøs i den retning

Det var bare for at pointere at selv om man er meget syg, så kan man godt noget man egentlig ikke kan, hvis omstændighederne kræver det; men så betaler man også prisen!!!

Jeg kan så forstå at når man venter og venter på udredning og har børn, så må man ikke prøve at gøre noget der virker bare nogenlunde normalt, sådan som man gjorde før man blev syg, for ikke at sende 'forkerte signaler' hvis en sagsbehandler tilfældigvis kommer forbi

Jeg har nu aldrig kendt nogle forældre, der ikke vil gøre så meget som muligt for at det ikke skal gå for meget ud over deres børn at de er blevet syge, OGSÅ selvom det koster både på den ene og den anden måde!

Man kan jo ikke det samme som før; men børnene er jo stadig børn og glæder sig, når forældre viser noget (bare lidt) der var en selvfølge før i tiden!

Det ved forældre instinktivt godt, og prøver langt hen ad vejen at signalere til deres børn: "Hallo, kære børn, der er stadig 'krummer' i mig, selvom det hele, for det meste, er kommet gevaldigt ned i tempo!"

Jeg er også overbevist om, at LYSTPRINCIPPET udløser endorfiner i hjernen, så at man præsterer mere end man egentlig kan; men så er der sq også kontant afregning ved kasse ét bagefter!

Hvis nogen skal vente så længe på at blive afklaret, som vi har set adskillige eksempler på her på K10, så er jeg bange for at børnene er nået at blive voksne med en trist og kedelig opvækst bag sig pga. denne 'sindelagskontrol'
Man må da gøre præcis som man vil, orker og syntes - men JEG syntes det er smart, at have in mente - at kommunen måske syntes noget andet. Som en sagsbehandler hèr, lige har sagt, så kan en afgørelse b.la være på grundlag af de ting der ses her og nu. Hvorfor i alverden skulle en tilfældig sagsbehandler/konsulent forstå mere, end f.x familie og venner. På k10 har jeg i al fald set flere tråde om omverdens uforståenhed, en omverden der trods alt ikke, OGSÅ, har en lovgivning der skal følges.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat