Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2018, 10:57   #44
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære Webmaster


Du skal vide, at jeg er lige så ked af det, som alle de andre, men er også lige så forstående, som alle de andre. At du har taget beslutning om at stoppe med at "køre" k10, må være meget trist for dig. I de år, jeg har "haft min gang" herinde, har jeg oplevet, hvor glade folk er blevet over at at denne "bruger til bruger" side findes, og bare har fungeret ! Og du har været helt fantastisk til også at tillade de "useriøse" tråde, som f.eks, tråden "God Weekend" ! Den glædede jeg mig rigtigt meget til at kigge i hver fredag. Jeg synes, der er mange profiler herinde, hvor jeg synes at jeg "kender" folkene bag, om end jeg aldrig har mødt dem IRL. Og nu hvor det ser ud til, at denne side ophører, fortryder jeg, at jeg ikke har deltaget i de arrangementer, der er blevet holdt, hvor folk herinde fra mødtes. Hvor kunne det være sjovt at have mødt dig, Webmaster, Tassi, Buster, Hulda, Helene, Hexi, ja, jeg kunne blive ved med at remse profilnavne op. Hvis det ikke lykkes at få siden til at køre videre, er der så interesse for, at arrangere en eller anden form for FEST, hvor de, der ønsker det, kan mødes ? Vi burde fejre, at SÅ mange mennesker har været glade for dette forum. Om ikke andet kan vi da drikke en gravøl sammen ?

Med ønske om at alle fremadrettet får et godt liv.


Mange hilsener fra Florken
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat