Se enkelt indlæg
Gammel 06-06-2010, 18:33   #102
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Ruby,

Tak for de gode ord og råd i forhold til fagforeningen. Jeg havde jo fat i dem den anden dag, hvor min sagsbehandler begyndte på at sende lægepapirer fra den ene læge til den anden for vurdering i min sag, der tænkte jeg, så kan vi da også bliven ved.

Jeg tager fat i dem engang i mellem når jeg fornemmer at kommunen tricker mig. Selvom juristen jeg talte med virkede kompetent, var han ikke klar til at blive inddraget 100 %, men sagde dog at hvis ikke, at jeg hørte fra min sagsbehandler omkring det han foreslog så skulle jeg bare tage fat i dem igen.
Han forslog, at jeg spurgte min sagsbehandler; hvordan hun vurderede, at jeg skulle helbreds og arbejdsmæssigt afklaret. Jeg har nævnt det tidligere i dette indlæg, jeg tror at det var sådan han sagde. Dog syntes jeg at der er min sag noget længere end dette spørgsmål, vi burde jo efterhånden være ved vejs ende.

Jeg tror jeg har styr på min sag, nu også med min veninde som bisidder igen, men der skal dælme ikke meget til at man tror man mister fodfæstet og derfor skriver man jo også herinde, for at få andre øjne på og det er uvurderlig hjælp.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat