Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2013, 09:59   #9
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af supersus Se meddelelser
Hmm din sag undrer mig godt nok, for jeg har læst et sted ( her på K10) at for at få fleks på 2 timer skulle der være en forbedring på vej, og som jeg ser din sag ( uden at kende dig ) fornemmer jeg ikke at der er en forbedring på vej...

Det kan da ende med at blive dyrt for systemet at sende dig i fleks for 2 timer med transport og mentorordning fremfor for at give dig en pension der kan give dig fred og ro..
Lige præsis Supersus, det havde jeg også læst et sted og mine problematikker er belyst, behandlet og stationært... og det er nok også derfor jeg er temmelig rystet over indstillingen.

Selve afgørelsen giver dog en smule ro alligevel, for første gang har jobcentret tilkendegivet at jeg rent faktisk er syg og MEGET vigtigt er det at jeg ikke selv skal være aktiv inden jobbet kommer.
Dog tror jeg det nærmest er umuligt at finde sådan et job men det må tiden jo vise.

Citat:
Oprindeligt indsendt af KBR Se meddelelser
Ja, jeg spørger så mig selv. om ikke alle havde været bedre tjent med, at du havde fået pension - men omvendt: du er sandelig da med til, at holde hjulene i gang her i DK, når en jobkonsulent først skal finde dit kommende job, og du derefter både skal have mentor og hjælp med transporten.

Det er et klasseeksempel på, hvor absurd den nye lov er
Ja og med den begrundelse at de vil mig det bedste

Jeg har også haft 14 forskellige sagsbehandlere og tænk engang hvad det har kostet at alle 14 skulle sætte sig ind i min sag
Jo jo vi skal nok sørge for at holde hjulene i gang
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat