Se enkelt indlæg
Gammel 18-11-2011, 12:28   #6
Håber
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 451
Styrke: 14
Håber er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ricky M. Se meddelelser
Nej det er det da ikke...

Du har ret til at se alt de de har... bed om aktindsigt ;-)

Og det ville da være endnu mere uigennemskueligt hvis vending lød: "Vi har valgt at vurdere udfra enkelte ting i din sag og vi fortæller ikke hvilke"

Det der normalt er i en SDP sag er:

Udtalelser fra dine læger
Evt. udtalelser fra jobkonsulenter
Skrift fra lægekonsulent.
Notater fra din sagsbehandler, om samtaler med dig, og de ovennævnte.


Det er MEGET sjældent der er andet... Er klar over at i en lang og kompliceret sag, kan det FYLDE meget, men du har ret til at se det hele...
Nu vil jeg ikke udlevere de andre sager hvor jeg har set den formulering, men jeg er også selv blevet præsenteret for den og her føles det præcis som "Vi har valgt at vurdere udfra enkelte ting i din sag og vi fortæller ikke hvilke"!

Mine lægepapirer er klare, lægekonsulenten støtter op om det, der er ikke noget i mine papirer der klokkeklart peger i en anden retning og alligevel kommer begrundelsen "på det samlede dokumentationsgrundlag"....

Og så er det jo det føles som om de netop siger "Vi har valgt at vurdere udfra enkelte ting i din sag og vi fortæller ikke hvilke" og det synes jeg i høj grad er ukonkret! Det er jo let at skrive så bredt, når de ikke skal ind konkret og dokumentere HVILKE dele i RP de baserer deres vurdering på.

Sidst redigeret af Håber; 18-11-2011 kl. 12:36.
Håber er ikke logget ind   Besvar med citat