Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2009, 14:48   #98
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
opdatering

Lægeskøn fra lægekonsulent modtaget, kan nu godt forstå I raser over lægekonsulenter, mere eller mindre alle diagnoser fejet af bordet, og konverteret til SOMATISERINGSTILSTAND....... IDIOT. Fibromyalgien er blevet til ømhed i muskler, Hormonsygdommen PCOS mener han kun der HAR været tale om, hmmm der HAR ikke været tale om, der ER tale om, skal tage medicin for dette til i al fald overgangsalderen, måske længere.

Hans konklussion: Motion og vægttab....... hm netop pga fibben kan jeg og MÅ ikke dyrke hårdt fysisk motion, deltager i bassintræning i varmtvandsbassin. Vægttab, ja ja ved det godt er igang med diætist, har smidt 12 kg siden sommer, ved livsstilændring, men netop pga PCOS er det ekstra svært, som min læge siger, det er det værste man kan sige til en pcokvinde, at hun skal tabe sig, når sygdommen gør at man er insulinresistens, insulinen man producerer ikke kommer ud i musklerne, siger musklerne MAD, og en ond cirkel er startet, og insulinen hober sig op og lægger al fedtet på mavsen.... skide træls.
Så han er sgu ikke særlig klog hi hi hi gad vide hvilken lægespeciale han har.

Nå men ergoterapeuten, snakkede om hun gerne ville ha' mig vurderet af en speciallægen i reumatologi, og gerne hos ham jeg var ved i forbindelse med min pensionssag/erhvervsevne og diagnosestiling Glen Gorm Rasmussen i Ålborg, hun kunne nemlig se i min speciallægeerklæring fra ham, at han er meget grundig og saglig. Jeps og en behagelig mand.
Meeen det er jo dyrt, så det var ikke sikkert hun fik lov, men sørme jo, jeg modtog en kopi af hendes brev til ham for 1½ uge siden, dagen efter havde jeg et brev fra ham med en tid........ jeg skal møde på fredag d. 6. marts kl 13.00, hva' siger i så 2 ugers ventetid.

I brevet til ham beder hun ham om, at vurdere mig i forhold til invalidebil, skånehensyn og så videre, så det bliver spændende.

........ fortsættelse følger........

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat