Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2009, 13:19   #1
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Er jeg en dårlig datter :(

Julen er normalt en glædens tid for os.....men det har alt i alt været en frygtelig uge.

Har en gammel mor, som jeg besøger, når jeg har overskud ca hver 14 dag. Min søster har afskrevet hende for 7 år siden, da de blev uenige om penge min søster havde lånt 20 år tidligere og betalt tilbage, hvilket min mor ikke mente. Så det endte i et brag.

Var så dernede i tirsdags og har haft det så dårligt siden, kan ikke sove, er blevet stresset o.a. Fik penge til den mindste af mine 5 børn, for der var ikke de ting der ikke var galt med de 4 andre af mine børn, de var ikke til at regne med, for de kom aldrig, ikke til at stole på.Hun havde faktisk ringet til dem og svinet dem til. Og de skulle aldrig have penge til noget af hende, brok, brok, brok, blev simpelhen så ked af det fordi der er altid nogen, som ikke gør det hun forventer( hun ser det negative i folk, er aldrig glad, når man kommer), men at hun sådan sviner dem til, det kan jeg skisme ikke klare mere.

Så jeg har skrevet et brev til hende, som hun får sammen med hendes julegave.( Hun ønsker at holde jul selv, får så kan hun have ondt af sig selv.)
Nu er mit spørgsmål, kan jeg godt være det bekendt, for har også skrevet, det jo ikke er fordi jeg ikke vil komme mere, men må altså tænke på mit helbred. Mine børn og mand er det bedste for mig, og jeg bliver så såret, når hun opfører sig sådan......er det mig der tackler det forkert?

Suncil. som efterhånden er blevet en hel del ældre på kort tid.
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat