Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2010, 23:50   #8
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Men min sagsbehandler ville bare oplyse mig om, at jeg skulle på kontanthjælp. Jeg blev helt paf, de kunne ikke tage stilling til noget, andet end hvis jeg ikke fortsat mødte op hvor jeg var i arbejdsprøvning ville jeg ingen penge få.
Det er ikke ok og du skal med det samme klage over stop af revalideringsydelse, du skal varsles to uger før stop og du skal have mulighed for at gøre indsigelser (partshøring)

Du skal bruge den her når du klager


§ 7 a. Senest 2 uger før en erhvervsrettet foranstaltning hører op, skal kommunen tage stilling til, om der er behov for yderligere foranstaltninger for at bringe borgeren tilbage til arbejdsmarkedet. Ved vurderingen skal borgeren, egen læge, den faglige organisation, virksomheder m.fl. inddrages.

Stk. 2. Hvis kommunen træffer afgørelse om yderligere foranstaltninger, skal disse sættes i værk i umiddelbar tilknytning til ophøret af den nuværende foranstaltning.


Du skriver desværre ikke noget om hvornår hun vil eller ville stoppe din revalidering men er det allerede gjort og der er gået over fire uger så prøv med en klage alligevel ,og i klage oplyser du om at du først nu har opdaget hvad dine rettigheder er da din sagsbehandler heller ikke har oplyst dig om dette og at hun derfor også overskrider retssikkerhedsloven


§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.


og i samme klage skriver du selvfølgelig også at din sagsbehandler har nægtet dig at få noget på skrift og at hun kun vil tale i telefon ..

Og pr efterdags sørger du så for KUN at kontakte hende på skrift og forlanger at få det tilbage på skrift ...

Lige som det kan anbefales at du får fat i en mp3 optager og optager alle jeres samtaler (uden at oplyse det ) og at du ikke møder frem uden bisidder igen ...


Lige som du i klage også beskriver hvordan de bliver ved at forhale sagen ...

Jeg ved faktisk ikke om en arbejdskadesag også har opsættende virkning på revalideringsydelsen .

Har du fået lavet en ressourceprofil og hvad siger den ?

Du skal sørge for i din klage også at få med at der ikke er opdateret i ressourceprofilen ..

og jeg ville sende den klage i kopi til borgmester hele kommunalbestyrelsen og sagsbehandler og dennes chef
  Besvar med citat