Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2010, 18:50   #1
Charnov
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
Charnov er ny på vejen
Fra revalidering til kontanthjælp

Jeg har desværre måtte stoppe mit job som murer da jeg havde en arbejdsulykke. Jeg blev opereret og skulle efter genoptræning prøve om jeg kunne komme tilbage til murer faget. desværre kunne min ryg ikke holde til det. Jeg aftalte sammen med min sagsbehandler at jeg skulle omskoles. og i august 2009 begyndte jeg på ny udd. på revalidering. Desværre kunne min ryg ikke holde til at sidde på skolebænken, så derfor måtte jeg igen stoppe. Sammen med min sagsbehandler fandt jeg et job hvor jeg kunne komme i arbejdsprøvning i 3 mdr. Jeg har nu været i arbejdsprøvning i 7 mdr. 2 gange har kommunen mundtligt forlænget min prøvetid, da de ikke har haft tid til at visitere mig til flexjob. Jeg fik ny sagsbehandler og blev indkaldt til møde på kommunen, hvor jeg glædeligt mødte op. Jeg håbede på en løsning så jeg vidste hvad jeg havde at rette mig efter. Men min sagsbehandler ville bare oplyse mig om, at jeg skulle på kontanthjælp. Jeg blev helt paf, de kunne ikke tage stilling til noget, andet end hvis jeg ikke fortsat mødte op hvor jeg var i arbejdsprøvning ville jeg ingen penge få. Jeg har ikke fået noget på skrift siden august 2009. Kommunen har telefonisk informeret mig om at min jobprøvning blev forlænget 2 gange. Har intet fået på skrift. Jeg er ikke blevet varslet skriftligt om at jeg ryger på kontanthjælp, fik det mundtligt at vide at d.d. ville min revalidering ophøre. Er det lovligt? Er der nogle har har prøvet det samme som mig?

Min sagsbehandler får det til at lyde som om jeg ødelagde min ryg med vilje. Hver gang jeg snakker med hende beder jeg hende skrive vores samtale ned og sende kopi til mig, men det nægter hun.

Jeg er så frustreret, ved ikke hvad jeg snart skal gøre.

Jeg er i gang med en arbejdsskadesag, og der har jeg også høre at man ikke må sende folk på kontanthjælp hvis arbejdsskadesagen ikke er afsluttet.

er jeg helt gal på den????
Charnov er ikke logget ind   Besvar med citat