Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2007, 18:38   #10
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af lyslys Se meddelelser

Den opbakning jeg søger er, at jeg gerne vil vide, at jeg har en flok ligesindede bag mig, hvis jeg skal stå frem foran pressen.

Det vil give mig mange flere kræfter, hvis jeg ved, at I også ønsker, at dette uvæsen skal ophøre.

Det er skønt, hvis der også er nogle, som vil komme og sidde ved siden af mig, men det giver også meget at vide, at I er derude og ønsker det samme som jeg.

Mvh Jytte Hestbech

Kære Jytte

Som jeg tilkendegav i vores telefonsamtale, vil jeg selvfølgelig være til stede og fremlægge min groteske sag om hvodan en lægekonsulent bryder med sit lægeløfte, og derved gøre sig skyldig i, at vi borgere/klienter mister både førlighed og økonomi.

En læge har til opgave, at helbrede og ikke at pådrage mennesker skader!

I LÆGELØFTET STÅR DER:

Citat: · at jeg ved mine forretninger som praktiserende læge stedse skal lade det være mig magtpåliggende, efter bedste skønnende at anvende mine kundskaber med flid og omhu til samfundets og mine medmenneskers gavn,

· at jeg stedse vil bære lige samvittighedsfuld omsorg for den fattige som for den rige uden persons anseelse, Citat slut:


Se min tråd: "Handicappet", om retten til at have et liv!

www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat