Se enkelt indlæg
Gammel 07-04-2015, 09:55   #4
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af glick Se meddelelser
Så er det fattigdom for min vedkommende
Jeg kan ikke arbejde. Hvorfor? Fordi jeg har et dårlig hjerte. Jeg får 84% førtidspension så er der en tab på omkring 20% af pensionen. Det betyder fattigdom fordi mange regninger kan ikke bliver betalt. Vink farvel til moi.

Velkommen i båden. Jeg er fleksjobledig og blev på grund af min alder sat 3.000 kr ned i udbetalt ydelse.

Regeringen siger at der ikke er fattige i Danmark, men selv om jeg sparede på alt havede jeg ikke penge til de alm. faste udg. Jeg har sagt indboforsikring op, alm. telefon, den store tv pk. sat internet pk. ned, har nu den lille tv pk. det på markedet billigste mob. tlf. og internet. Jeg køber ikke tøj, har lappet mine bukser, har syet min jakke i sømmen hvor den var gået i stykker, har kun 1 par kondisko så var glad over vi ikke havde is vinter da jeg ikke har et par støvler.

Jeg mangler alligevel penge til faste udg.

Om jeg føler mig fattig ? ja jeg føler mig virkelig fattig.

I den påklædning skal man møde op til samtaler vedr. job. Nedværdigende.

Lavpunktet er nået når man nu vil sætte førtidspensionister ned på samme ydelse.

Vil tvinge syge førtidspensionister i arb. gøre dem utrykke ved at de kan blive frataget deres førtidspension. Psykisk terror.

Politikerne har åbenbart glemt at man kun kan få fleksjob og førtidspension hvis arb. evne er nedsat eller ik til stede.

Frivillige skal i arb. Ledige i gratis praktik, fleksjobbere og førtidspensionister skal arb.

Hvor er alle de job ? Kan du ikke finde et job så er det bare ærgeligt, så kan du få en ydelse der svarer til sulteløn og fattigdom.

Velfærd i Danmark, hvor ? det er da vist ved at blive et fremmedord.
le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat