Se enkelt indlæg
Gammel 24-03-2018, 18:12   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ikke så længe JPC fastholder at denne gerne vil forblive i sit ressourceforløb...men bare gerne vil have at kommunen tager stilling til om han er berettiget til en førtidspension....hvilket er noget alle har muligheden for at bede om...ifølge lov om social pension §17 stk 2

Og ja man kan bruge den afgørelse som @MistyMiss har lagt ovenfor https://www.retsinformation.dk/Forms...aspx?id=153478

Den har samme virkning selvom det er ressourceforløb....

Dog er et ressourceforløb noget frivilligt...altså noget man kan takke nej til....

Så man skal skrive og konstatere at man gerne forbliver i sit ressourceforløb...men at man bare gerne vil have at kommunen vurdere om man er berettiget til den førtidspension...

Så man skal huske at gøre det helt klart over for kommunen at man med en ansøgning om førtidspension...ikke samtidig siger at man IKKE vil forsætte i sit ressourceforløb...

Personligt ville jeg skrive dette i ansøgningen om førtidspension efter §17 stk 2....altså skriv i den at denne ansøgning ikke betyder at man takker nej til sit allerede bevilget ressourceforløb..

Altså noget ala...

Ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag.

Dato

Navn, cpr nr

Jeg vil gerne ansøge om førtidspension efter reglerne i lov om social pension §17 stk 2, førtidspension på det foreliggende grundlag.

(Her kan man evt argumentere for hvorfor man mener at man er berettiget til en førtidspension)

Jeg vil ydermere gøre opmærksom på at jeg stadig ønsker at forblive i mit bevilgede ressourceforløb men at jeg bare ønsker at kommunen skal tage stilling til om jeg er berettiget til en førtidspension på det foreliggende grundlag som lov om social pension siger man kan.

Denne ansøgning er ikke et udtryk for at jeg ikke ønsker at forblive i mit ressourceforløb.

Underskrift
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat