Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2007, 14:51   #2
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 07.09.2007

Borgmester
Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg.

Kære Borgmester

Som det fremgår af min hjemmeside så har jeg givet op, og nedtællingen er begyndt!

Min sag er den 09.08.2007 sendt til Strasbourg, og vil da efterfølgende blive behandlet ved Menneskerettighedsdomstolen.

Jeg har ikke modtage svar på brev af 26.06.2007 fra Borgmesteren?

Socialminister Eva Kjer Hansen har tydeligt påpeget, at det er Borgmesteren der er den ansvarlige for borgernes sociale sikkerhed i Gladsaxe Kommune.

Det betyder, at følgende ansvarlige i Gladsaxe Kommune er skyldige i, at jeg er blevet gjort unødigt mere handicappet og vil blive draget til ansvar, når jeg er væk…

1. Sagsbehandler Lene Larsen der har påført min sag urigtige (læs løgne) oplysninger til kommunens Lægekonsulent, hvorfor?

2. Afdelingschef Elinor Kyhnauv, der som Lene Larsens nærmeste overordnede ikke greb ind og fik retten fejlen da jeg klagede, og hvorfor ikke?

3. Socialdirektør Jane Torpegaard der er overordnet for Lene Larsen og Elinor Kyhnauv, undlod ligeledes at gribe ind og få rettet fejlen, og hvorfor ikke?

4. Borgmesteren har dermed et forklaringsproblem om, hvorvidt det er bestilt arbejde fra borgmesteren eller socialdirektøren, og med hvilke rettigheder og lovparagraffer der lagt til grund for, at fratage en 100% invalid mand med overvågningsbehov 75% af hjælpen, ved brug af løgne?

5. Når borgmesteren ikke har grebet ind ved mine klager overfor Sagsbehandler, Afdelingschef og Socialdirektør, og ligeså overfor medarbejdernes uretmæssige brug af kommunens lægekonsulent, så er borgmesteren skyldig i min utålelige situation i dag.

6. Hvad får en borgmester til, begå social kriminalitet imod en handicappet borger?

Jeg vil som i brev af 26.06.2007 tilbyde et forlig til gavn for os begge, da jeg kan komme ”økonomisk” på højkant igen, og borgmesteren ikke bliver tiltalt!

Jeg vil dog for sidste gang gøre endnu et forsøg på, at redde mit liv og en fremtid – tilbyde Gladsaxe Kommune et ”forlig” der går ud på, at Borgmesteren som den ansvarlige for borgernes sikkerhed i kommunen, indbetaler den difference der er sparet på min manglende hjælp, der igennem en 3-årig periode har ødelagt mit liv, og har gjort mig unødigt mere handicappet – og sat mig tilbage i kørestolen igen.

Det sparede beløb til hjælp fra 2001 til 2004 beløber sig til Kr. 2.141.064,85

Beløbet er således uden krav på de økonomiske udgifter jeg i perioden har haft til egenbetaling af hjælp.

Beløbet er ligeledes uden krav om betaling af ”tort” for, at have gjort mig unødvendigt mere handicappet.

På grund af kommunens tiltag med fratagelse af hjælp fra 2001 til Det Sociale Nævns afgørelse i 2004/05, er jeg fysisk blevet sat 10-15 år tilbage. Ting jeg igennem mange år, havde trænet mig op til at kunne – kan jeg ikke mere.

Handicapcykling var efter min tilskadekomst blevet en stor del af mit liv. Gladsaxe Kommune begik en kriminel handling ved, at bruge det som ”et usandt grundlag” for, at fratage mig hjælp i henhold til Lov om Social Service.

PS: Jeg har på grund af det skete optaget flere huslån til egenbetaling af hjælp, og har i dag månedlige udgifter til bank på 13.500,00 kroner til faste udgifter og tilkommende renter af lån.

Jeg har til betaling af ejendomsskat et SKADESLØSBREV på 200.000 i Gladsaxe Kommune.

Det betyder, at jeg for nuværende har 1.500,00 kroner til at leve for om måneden, og til andre uforudsete udgifter.

PS: Ved en hurtig afklaring af de økonomiske problemer, bliver dette brev ikke lagt på min hjemmeside.

Svar udbedes snarest, så jeg kan informere min familie om at jeg har, eller ikke har, en mulig fremtid.

Vedlagt kopi: Hjemmeside 7. september 2007.
” ” Mail af 4. september 2007 til Familie, Venner, Hjælpere og til
Politiske partier og Medier.

Venlig hilsen

Benny Gerhard

Hjemmeside: www.Benny-G.dk
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat