Se enkelt indlæg
Gammel 17-10-2017, 20:46   #8
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det kan jeg bestemt godt følge dig i
Jeg har prøvet at tage det hele sådan lidt gradvist. Stille og roligt sat mig ind i hver enkelt ting.
Ang fleksydelse, der ringede jeg til udbetaling dk, med de spørgsmål jeg havde, da jeg havde læst på borger.dk
Hvis du ringer til dem, og de siger at fleksydelse ikke er en mulighed, så er den jo klaret, og så kan du krydse den af

Jeg mener det er brugeren mik16 her inde, der har super meget styr på beregning af løn i fleksjob.

Delen med ansættelse, der tænker jeg at kommunen har nogen blanketter som arbejdsgiver og evt du skal udfylde, i forbindelse med oprettelse af fleksjob. Og i den forbindelse, sættes flekslønstilskuddet nok igang, i forbindelse med ansættelsen
Så først og fremmest: kontakt kommunen, fortæl om det mulige job, og spørg hvordan du skal forholde dig. Så tager de den nok derfra

Nu kan jeg se at lønnen er forhandlet, og det er fint, for det rør kommunen ikke ved.
Kommunen skal tilgengæld sikre at dine skånebehov bliver overholdt, og at du har et passende timetal. Den process bør være ret ligetil, når du har været i arbejdsprøvning samme sted

http://star.dk/da/Om-STAR/Publikatio...0fleksjob.aspx
Pjecen "1-2-3 skridt til fleksjob"
Den sidste side er relevant
"Du skal kontakte dit jobcenter, når du har fundet et fleksjob. Så vil jobcentret hjælpe dig med det praktiske omkring jobbet. Jobcentret skal altid godkende fleksjobbet inden der indgås ansættelseskontrakt."

(Du skal selvfølgelig først lige have afgørelsen, før du kan blive ansat. En afgørelse kan ikke have virkning før den er truffet)

Sidst redigeret af MistyMiss; 17-10-2017 kl. 20:52.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat