Emner: Antal Timer
Se enkelt indlæg
Gammel 26-08-2015, 18:48   #8
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Det lyder (af hvad jeg kan læse mig til) som om denne mentor så at sige er på din side
Så gør brug af hende, husk at andre ikke nødvendigvis kan se hvordan man lige har det.
Jeg har haft dage hvor jeg følte at det bare var virkelig slemt, men de andre havde ikke kunnet se det på mig.
Derfor er det MEGET vigtigt at du får fortalt hvordan du har det.

Her: http://www.k10.dk/showthread.php?t=3684 under "skemaer til at printe ud", kan jeg se at der er nogen skemaer man kan bruge i arbejdsprøvning.
Jeg har selv lavet mine egne, da mit er psykisk, og jeg derfor ikke kunne fortælle så meget med en smerteskala
Min jobkonsulent bruger mine skemaer til at se hvor og hvornår det går galt. Hun har f.eks. ud fra dem, kunnet se at mine symptomer øges når der sker mange ting på en gang, så det tager hun hensyn til nu.
De bliver også senere vedlagt min sag, så rehabiliteringsteamet kan se hvordan min arbejdsprøvning er gået.

Hvis nu kommunen eller din mentor viser sig at begynde at gøre ting hvor du bare tænker "stoooop det her går ikke, det holder jeg ikke til", og de ikke lytter til det når du fortæller det, så hold dig endelig ikke tilbage med at fortælle det her inde.
Jeg ved personligt ikke hvad man gør hvis det sker, men det er der med garanti andre her inde der ved
(kan også være at nogen af dem svarer på det her lidt senere når de ser din tråd )
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat