Se enkelt indlæg
Gammel 23-07-2015, 20:20   #43
Eln
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2014
Indlæg: 151
Styrke: 10
Eln er ny på vejen
Tak for hurtigt svar.

Jeg har undersøgt via fagforening ang.avokat. De har sagt at de kan ikke give avokat. Det er bare sådan. Jeg fik meget dårligt hjælp fra dem i min sag.

Dukh har hjulpet mig rigtigt meget med rådgivning og ikke mindst med at skrive frem og tilbage til kommunen. Problemet er at de kan ikke være bissider i mødet og derfor er jeg nu træt af alle de arbejdsprøvet, ressourceforløb osv.

Det er nok. Jeg blev mere dårligt af alt det kommunen har sendt mig frem og tilbage.

Det er nok efter 4 år kan jeg intet. Udvikling af arbejdsevne er ikke mere snak om i min sag. Egenlæge har skrevet i 265 attest nu, at det er skadeligt for mig at kommunen forsat sende mig til nye vurderinger, arbejdspruvninger osv.

Så derfor ressourceforløb for at få fred og ro?....

Det er uhørt således arbejdsevnen kan ikke længere udvikles og det er formålløs med at udvikle det. Varig og stationære sygdom kan ikke behandles så derfor arbejdsevnen kan heller ikke forbedres. Derimod...

Jeg har dokumenter og attester for.
Derfor er jeg spændt på hvad der under nye møde kan kommunen udtaler sig i min sag.

Helt klart det er ikke mere anden tilbage end førtidspension.
Alt men alt, hvad jeg skulle være i iflg.lov det har jeg.
Jeg vil meget gerne afslutte det sag nu med en advokat, og ikke bare høre efter hvad kommunen vil sende mig frem og tilbage i systemet.

Alle andre fagforening , forsikring osv.det er undersøgt, og jeg fik nej til advokat hjælp.
Så jeg er i gang med at finde en på egen hånd.

Problemet er at jeg skal høre hvad skal jeg være mere opmærksom på denne gang under møde. Det er nr.3. Rehab.møde for mig i sagen.
Tak igen for jeres hjælp. Mvh.eln.
Eln er ikke logget ind   Besvar med citat