Se enkelt indlæg
Gammel 16-05-2019, 20:56   #228
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Politikerne lover os guld og grønne skove - igen

Jeg står her på perron B. Her venter jeg sammen med de mange sygemeldte borgere, jeg repræsenterer. Alle borgere, som den daværende beskæftigelsesminister, Mette Frederiksen og nuværende statsministerkandidat efterlod på perronen, efter at hendes inferno af reformer ramte netop de syge, skadelidte og handicappede fra 2013.

Lars Løkke Rasmussen fortsatte det buldrende tog i en rasende fart - derfra hvor Mette slap.

Han samlede kun få op på sin vej.

For mange af de syge, skadelidte, handicappede står stadig efterladt på perron B.

B-holdet.

Men NU bliver alting bedre. NU lover Lars Løkke Rasmussen mere velfærd for 69 milliarder. Og Mette lover endnu mere velfærd helt uden at sætte beløb på - og så beder hun om danskernes TILLID.

De må vitterlig tro, at vi danskere er komplet idioter.

For tror de virkelig, at vi er så nemme at narre, at vi lader os falde for deres ord om bedre velfærd....

Den velfærd, som selv samme politikere gennem de seneste 8 år har været med til at afvikle. Eller rettere, at destruere....


https://www.facebook.com/soc.mariann...type=3&theater

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat