Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2010, 10:27   #17
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Ok helt fra start af, Jeg sagde at jeg gerne ville søge ftp til min forhenværende sagsbehandler og hun gik igang med at færdiggøre min ressourceprofil, så den er altså opdateret. Men men Jeg klager eller hentyder til at hun har taget en almindelig email fra min psykiater, brugt den som udtalelse. I den email er en kort beskrivelse af hvordan jeg har det lige der, (min mor havde lige prøvet at begå selvmord, det var mig der fandt hende og fik hende af sted på hospitalet) derfor skriver han denne email, så hun er forberedt på at jeg har det temmelig skidt. Så meddeler min sagsbehandler mig at hun stopper, men at hun har nået at gøre RP færdig.

Da jeg får den sendt, mangler den sidste linje hvor min psykiater, skriver: Hvis du har brug for nogen som helst uddybende status for XXXXXX kan du enten skrive/ ringe til mig på dette nr.

Jeg skriver og ringer til jobcenteret for at tale med min nye sagsbehandler, ingenting!!

Jeg skriver så en klage over den email der er vedlagt min RP, da jeg mener min sag er tabt på forhånd hvis ikke min seneste status fra psykiateren er med.

Men men, jeg hører ingenting og pludselig kommer det her brev fra pensions udvalget om at de påtænker at give mig afslag. Kan i forstå at jeg er desperat?? Jeg er ikke blevet arbejdsprøvet, ikke fordi jeg ikke ville, fordi jeg ikke kunne, men da min sagsbehandler foreslog dette, gik jeg i panik og begyndte at ryste og græde, jeg har angst og langvarig depresioner(kronisk).

Så alt skulle altså være i orden mht Rp- jeg synes bare det er mærkeligt at de ikke henvender sig til psykiater for en erklæring, for der står jo alt, da han har haft mig i behandling hele perioden fra jeg er sygemeldt. Der er vedlagt en status fra August 2009, det kan man jo ikke sige er up to date, vel?

Web er glad for dine kommentarer om hvordan reglerne er, tak for det!

Helene tak fordi du gider bruge tid på mig:-)

P.s Jeg har brugt den erklæring der ligger herinde om akt-indsigt- intet fået eller hørt!

Sidst redigeret af Stezu; 28-04-2010 kl. 21:47. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat