Se enkelt indlæg
Gammel 15-07-2010, 22:02   #6
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
hejsa alle sammen.

jeg er ganske godt klar over at jeg ikke hører til på et kommunalt trænings projekt. jeg har gået min sagsbehandler på klingen for at blive afmeldt dette projekt. det bliver jeg i uge 30 ( har det på mail) og jeg har fået lov at holde børnenes ferie i ugerne 29-30 og 31. så i moegen er sidste dag dernede- og jeg kommer bare for at køre mit kort igennem, ikke for at træne. min plan er at komme til at træne et sted hvor jeg selv betaler, og hvor der er en fys der har forstand på mine problemer.

mine prolapser ( har 2 i min lænderyg, og vist en ny lille eller så er det en gammel der er sivet væske ud af, det vidste hende jeg talte med ikke om det var) de er opstået efter et brud i ryggen som blev forvekslet med bækkenløsning. og jeg gik i næsten 2 år før der var en læge der tog mine smerter seriøst og sendte mig til scanning. oveni hatten så har jeg allergi ( alt på nær dyr) og astma med 25% nedsat lungekapasitet. jeg har for nylig været til undersøgelse for karpal tunnelsyndrom ( strøm test) og ligeledes er der foretaget en scanning af min nakke som jeg venter et svar på.

ang mine smerter så har jeg ikke endnu problemer med at lade vandet eller kontrol over anus. men jeg har ved at sidde ned (toilettet eller ved computer)et kort stykke tid sovende ben. ligeledes så sover mine fingre on and off og jeg taber let ting. jeg kan fx have svært ved at lave perler med børnene på en dum dag.

jeg har det sådan lidt at hvis der er chance for at det bliver værre ved operation- også selvom chancen er lille- så tør jeg ikke. jeg har jo et ansvar over for mine børn. og det vil jeg ikke kunne opfylde hvis jeg fik det markant værre.

takker for linkene, de skal ses på pronto.

( hilsen en der lige var en tur ved vandet og trække energi ud af solnedgangen, sammen med hunden, for 1 gang i 3,5 år, og som har det godt lige nu selvom jeg har smerter)
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat